25.08.2016 Svolvaer

25 augustus 2016 - Svolvær, Noorwegen

Vandaag de 'gemakkelijke wandeling' richting Djevelsporten dus. Al van aan de voet van de berg was duidelijk dat het geen gemakkelijke wandeling zou worden. We moesten voortdurend over rotsen klimmen, steile paden bewandelen,... Lang verhaal kort: ik heb het niet gehaald. Timothy zou wel gemakkelijk boven geraakt zijn, maar toen we een stukje rotsen moesten beklimmen waar het ineens ook een stuk smaller werd, was het voor mij gedaan. Ik heb er wel spijt van, maar ik geraakte niet meer verder.
De weg naar beneden was uiteraard ook geen pretje. We (ik dus) zagen het niet zitten om langs dezelfde kant terug naar beneden te gaan, dus hebben we een ander wandelpad gevolgd. Dat was wel gemakkelijker, maar ook hier ben ik erin geslaagd om nog een keer of 3 tegen de grond te gaan. Vandaag was dus een dag om snel te vergeten, enige lichtpuntje was het feit dat Timothy in het water achter ons huisje plots een otter zag passeren die net een vis gevangen heeft. Meteen ook de enige foto's van vandaag. Straks gaan we nog even naar de winkel, we hebben gisteren de 'cinnamon buns' ontdekt. Superlekkere koekjes die ze bij ons niet verkopen. Daar moeten we een extraatje van meenemen dan hé!
Morgen richting Sandtorg, waar we opnieuw gaan (proberen te) wandelen. Hoop dat die wandeling mij beter zal vergaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tinneke:
    26 augustus 2016
    oei oei, ik denk dat je stikkekes aan een beetje moe wordt van al dat wandelen hé en ja tuurlijk, de éne bergpas is de andere niet hé. Timothy is dus duidelijk genezen ( en in betere conditie dan jij ;) )
    Jammie, koekjes :) :) :)
    die otter is wel keischattig hé seg met zijn viske :)
    Doe het dan zowa goe op de volgende wandeling en op tijd rusten ook hé ;)
    Ik ga nu maar afsluiten en nog een beetje puffen, straks is Senne hier sé :)
    Tot de volgende,

dikke Xskes