Thuis - voorbereidingen - 3

8 augustus 2016

Nog exact een week en we zitten op het vliegtuig richting Stockholm. Ik zal blij zijn dat we hier eventjes alles achter ons kunnen laten en kunnen genieten van de pracht van de natuur en de rust ginder.
Afgelopen weekend was geen leuk weekend, gezien onze Nelson zo ziek was... We hebben van de nood een deugd gemaakt om toch maar een gps te gaan kopen en onze reisroute er al in te steken. Een kleine 2000 km rijden (zonder de Noordkaap, dat blijft een twijfelgeval), toch blij dat we de gps gekocht hebben. De was zit ondertussen in de wasmachine, alles wat daaruit komt kan gelijk de koffer in.
Het echte aftellen kan beginnen :)

1. Tinneke:
    9 augustus 2016
    we zullen proberen om wat goe weer in de koffer te steken ook dan zal het mss niet té koud zijn :)
  2. Brenda en Timothy:
    10 augustus 2016
    Ik heb gisteren eens gekeken naar de voorspellingen. Volgende week ziet het er nog redelijk uit. Een 10° tot 15°zouden we toch moeten halen. Zolang het niet te veel regent, zijn we content. Tegen de kou kan je je toch gemakkelijker kleden vind ik.